Studievejledning

Optagelse
Det første møde på Aalborg City Gymnasium vil være med en studievejleder. For at blive tilmeldt skal du nemlig til en optagelsessamtale i studievejledningen. Klik på denne tidsbestilling til en samtale og find en tid, der passer dig. Du kan også kontakte studievejledningen på telefon 96 31 22 23 eller send en e-mail.

Studievejlederne har kontor i lokale 006 og 007 i stueetagen.

Træffetider
Mandag, tirsdag og onsdag:     10.00 - 14.00
Torsdag:                                       12.00 - 16.00
Fredag:                                         lukket

Studievejleder - Gunvor
Charlotte Christiansen (CC) Gunvor Jørgensen (GVJ)

Gennemførelse
Som elev på den 2-årige STX har du en særlig klassevejleder tilknyttet. Han/hun skal hjælpe dig med at gennemføre dit forløb og vil derfor være den, du snakker med om alt det, der ikke hører til fagene eller klassen. Det kan være, hvordan du arbejder, hvordan du får gode studievaner, hvordan du får skole, fritid og eventuelt arbejde til at hænge sammen, eller hvordan det i det hele taget går med at studere.

Klassevejledernes kontor findes i lokale 004 i stueetagen.