For censorer

Hvis du skal være censor på skolen, har du mulighed for at se detaljer om eksamen ved at følge linkene herunder.

Undervisningsbeskrivelser:

Her kan du finde undervisningsbeskrivelser for alle skolens hold (vælg menupunktet Undervisningsbeskrivelser).

Specifikke censoroplysninger:

Hvis du klikker her, får du adgang til de oplysninger, der særligt gælder dig. Se dine specifikke censoroplysninger. Loginoplysningerne findes i dit censorbrev.

Hvis du oplever problemer, kan du kontakte Aalborg City Gymnasium på telefon 96 31 22 22 eller sende en mail til uddannelsesleder Dan Otte Jensen.

Praktiske oplysninger

Her er et kort over det centrale Aalborg med markering af Aalborg City Gymnasium, På Sporet 4.

Parkering

Klik her og få ideer til parkeringsmuligheder og valg af hotel, hvis du har brug for det.